Inlägg: 1127603
Svarskommentarer
Sv: RBK-Bagdag Bobby IF 090214
rafalski: Haha, så är det! Bäst hittills är helt klart tanterna, vilket ÖS!
Sprattelgubben efter kan slänga sig i väggen, likaså Jennifer Brun!
Sprattelgubben efter kan slänga sig i väggen, likaså Jennifer Brun!
Sv: RBK-Bagdag Bobby IF 090214
Skit lätt match!!
Ja sa ju 1-4 å hade 2 rätt på målskyttarna!!!!
Nu hoppas man på BRA UPPSLUTNING I LÄKEROLEN!!!!!!
Ja sa ju 1-4 å hade 2 rätt på målskyttarna!!!!
Nu hoppas man på BRA UPPSLUTNING I LÄKEROLEN!!!!!!
Nu sitter alla stora tuffa Brynäsfans med tanten och tittar på melodifestivalen (inkl. mig själv)