Inlägg: 1127610
Sv: RBK-Bagdag Bobby IF 090214
MarcusElving: Var inte Fröken Brun rätt het för ett par år sedan, det rycker inte i baugetten idag kan jag säga.
Svarskommentarer
Sv: RBK-Bagdag Bobby IF 090214
rafalski:
"Var inte Fröken Brun rätt het för ett par år sedan, det rycker inte i baugetten idag kan jag säga."
Kollar man på kärringen i soffan bredvid så gör det garanterat det:)
"Var inte Fröken Brun rätt het för ett par år sedan, det rycker inte i baugetten idag kan jag säga."
Kollar man på kärringen i soffan bredvid så gör det garanterat det:)
Sv: RBK-Bagdag Bobby IF 090214
rafalski: Hahaha! Jo det stämmer nog, vettefan vad som har hänt med henne. Hon är inte samma puma längre, det står klart!