Inlägg: 1127690
Svarskommentarer
Sv: RBK-Bagdag Bobby IF 090214
Huge: Jag ser hellre att Luleå vinner! Känns som att det är bättre att ta det säkra före det osäkra (Om man nu fick välja) så att säga. Med tanke på hur jämt det är osv så är jag faktiskt nöjd om Brynäs hamnar i ingemansland även om slutspel känns viktigt för ekonomin.
Sv: RBK-Bagdag Bobby IF 090214
Huge: Eftersom LHF ligger före så låt de vinna. Bara bättre att RBK inte får fler poäng. På tisdag däremot är det bara bortasegrar som räknas.
16/2 Färjestad - Linköping Skellefteå - Södertälje Luleå - Rögle 17/2 Djurgården Timrå MODO - HV71
Och vem fan ska man hålla på i matchen Luleå - Rögle?
Ett kryss vore nog det bästa, eller vill vi att Luleå vinner och därmed i praktiken ordnar minst ingenmansland åt oss?
Eller är vi så kaxiga att en Röglevinst är att föredra?
Hoppas ändå på en lulevinst så att man slipper KS-frossan i ett par omgångar till...