Inlägg: 1127761
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
De unga och ruskigt talangfulla spelarna måste man ta till vara på, annars försvinner de iväg direkt!
Jag tycker det skulle vara fräckt att lyfta in Rödin-Leidermark-Thegel som fjärdeline till nästa säsong. Billigt och bra, och säkerligen fan så mycket produktivare och bättre på alla sätt än dagens skit!
Jag tycker det skulle vara fräckt att lyfta in Rödin-Leidermark-Thegel som fjärdeline till nästa säsong. Billigt och bra, och säkerligen fan så mycket produktivare och bättre på alla sätt än dagens skit!
Rödin-Leidermark-Thegel
Vilken kedja skulle ni helst se som 4:e line i A-laget? Helt seriöst?
Jag tror att ungtupparna skulle göra dundersuccé direkt. Inget är ju sämre än det som finns i 4:e kedjan just nu.
Skicka iväg Alcén och Vas. Sundström får gärna vara kvar, går säkert att hitta någon lösning åt honom.