Inlägg: 1127762
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
MarcusElving: Till nästa säsong?
Nä, nä, in med dem som fjärdeline mot SSK.
Jonsson, Andersén, Dackell, Dixon, Widing
Hietanen, Sundqvist, Molin, Hansen, Lauritzen
Nolander, Carlsson, Silfverberg, Granström, Hermansson
Thegel, Sundström, Rödin
Den uppställningen skulle kunna ställa till stor oreda i SSKs stabbiga försvar.
Nä, nä, in med dem som fjärdeline mot SSK.
Jonsson, Andersén, Dackell, Dixon, Widing
Hietanen, Sundqvist, Molin, Hansen, Lauritzen
Nolander, Carlsson, Silfverberg, Granström, Hermansson
Thegel, Sundström, Rödin
Den uppställningen skulle kunna ställa till stor oreda i SSKs stabbiga försvar.
Jag tycker det skulle vara fräckt att lyfta in Rödin-Leidermark-Thegel som fjärdeline till nästa säsong. Billigt och bra, och säkerligen fan så mycket produktivare och bättre på alla sätt än dagens skit!