Inlägg: 1127783
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huss:
Snubben på Hockeymagasinet verkar gilla Rödin iaf:)
**** Anton Rödin (Ja, jag vet inte om han t,om tar sig in på min topp10 snart inför nhl-draften. Jag är helsåld på Rödin)
Snubben på Hockeymagasinet verkar gilla Rödin iaf:)
**** Anton Rödin (Ja, jag vet inte om han t,om tar sig in på min topp10 snart inför nhl-draften. Jag är helsåld på Rödin)
Sv: A proposito de nada
Huss:
Uppställningen ser bra ut,men Sandin ska förståss spela ist för Hermansson....
Uppställningen ser bra ut,men Sandin ska förståss spela ist för Hermansson....
Sv: A proposito de nada
Huss:
Ja, Rödin vill jag definitivt se mot SSK istället för Vas.
Har Thegel skridskoåkningen för att kunna tillföra det han är bra på i ES?
Alken är ju också lite trög på rören, men han dominerade stort när han kom ner till J20 tidigare under säsongen.
Skeppar du Sandin?
Ja, Rödin vill jag definitivt se mot SSK istället för Vas.
Har Thegel skridskoåkningen för att kunna tillföra det han är bra på i ES?
Alken är ju också lite trög på rören, men han dominerade stort när han kom ner till J20 tidigare under säsongen.
Skeppar du Sandin?
Nä, nä, in med dem som fjärdeline mot SSK.
Jonsson, Andersén, Dackell, Dixon, Widing
Hietanen, Sundqvist, Molin, Hansen, Lauritzen
Nolander, Carlsson, Silfverberg, Granström, Hermansson
Thegel, Sundström, Rödin
Den uppställningen skulle kunna ställa till stor oreda i SSKs stabbiga försvar.