Inlägg: 1127825
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ser heller inget fel på vår backsida, finns ingen anledning att köpa sönder den när defensiven varit så bra som den varit över stora delar av året.
Som arnio skriver finns det också väldigt stor utvecklingspotential hos flera av backarna.
Problemet har ju varit att vi dels inte skapat (brist på kreativa centrar), och att när vi väl skapat har bristen på målskyttar visat sig uppenbar.
Defensivt håller vi redan relativt hög elitserieklass.
Som arnio skriver finns det också väldigt stor utvecklingspotential hos flera av backarna.
Problemet har ju varit att vi dels inte skapat (brist på kreativa centrar), och att när vi väl skapat har bristen på målskyttar visat sig uppenbar.
Defensivt håller vi redan relativt hög elitserieklass.