Inlägg: 1127827
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
rackham: "Why not? Har vi fyra bättre centrar?"
Hansen, Sundsträm, Dixon plus en ny förstecenter vill jag se.
Persson och eventuellt Granis kan funka som back up.
Hansen, Sundsträm, Dixon plus en ny förstecenter vill jag se.
Persson och eventuellt Granis kan funka som back up.
Sv: A proposito de nada
rackham: Det gäller ju att prioritera, visst skulle man vilja se en backsida som LHCs tex. Men med en grusig kassakista så måste man se vilken lagdel som är längst från seriens topp och det är inte backsidan.
Why not? Har vi fyra bättre centrar?