Inlägg: 1127866
Sv: A proposito de nada
Huge: Jag påstår inte att det nuvarande sättet att spela inte är det bästa sättet att utnyttja det nuvarande spelarmaterialet på, men jag konstaterar att Brynäs rent allmänt betraktas som det defensivaste laget i en liga som rent allmänt betraktas som den kanske mest defensiva ligan i hela världen.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Ligger mkt i det du säger.
Men du konstaterade också (vilket saken gäller) att vår defensiv inte håller speciellt hög elitserieklass.
En aning konstig invändning eftersom det är just defensiven som varit grunden till vårt resultat hittills.
Men du konstaterade också (vilket saken gäller) att vår defensiv inte håller speciellt hög elitserieklass.
En aning konstig invändning eftersom det är just defensiven som varit grunden till vårt resultat hittills.