Inlägg: 1127869
Sv: A proposito de nada
Huge: Nu var det backuppsättningens klass som diskuterades. Som bekant är det fler än två spelare som deltar i försvarsspelet.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: "Nu var det backuppsättningens klass som diskuterades. Som bekant är det fler än två spelare som deltar i försvarsspelet."
Nu börjar du glida ifrån ämnet här. Det är inte alls backuppsättningens klass vi talar om.
Vi diskuterar huruvida vår defensiv håller relativt hög ES-klass eller inte.
Inte vilken klass våra backar håller rent individuellt jämfört med andra lag.
Nu börjar du glida ifrån ämnet här. Det är inte alls backuppsättningens klass vi talar om.
Vi diskuterar huruvida vår defensiv håller relativt hög ES-klass eller inte.
Inte vilken klass våra backar håller rent individuellt jämfört med andra lag.