Inlägg: 1127939
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Partyjack:
"Vips så borde han ha en ordentlig slant att spetsa laget med inför nästa säsong."
Ny säsong, nya intäkter som ännu inte finns (i nåt lag, om man inte har en massa stålar på banken).
Med tanke på konjunkturen kan jag tänka mig att intäkterna från sponsring minskar kommande säsong.
Det kanske bidrar till att löneökningarna till överbetalda spelare hålls tillbaka... lite.
"Vips så borde han ha en ordentlig slant att spetsa laget med inför nästa säsong."
Ny säsong, nya intäkter som ännu inte finns (i nåt lag, om man inte har en massa stålar på banken).
Med tanke på konjunkturen kan jag tänka mig att intäkterna från sponsring minskar kommande säsong.
Det kanske bidrar till att löneökningarna till överbetalda spelare hålls tillbaka... lite.
Sv: A proposito de nada
Partyjack: Brendlpengarna skulla ha använts redan i somras, inte i januari, det är då man får Rosa/Wanvig etc.
Min poäng med Rosa & co som du skiter i, är att det inte är helt lätt att slänga in en spelare i slutet av Januari och vara säker på att han ska leverera.
Bland alla fel Sundlöv har gjort tror jag att det han gjorde kring transferfönstret kan vara ett (om än omedvetet) genidrag.. Förutsatt att vi klarar en slutspelsplats.
Vips så borde han ha en ordentlig slant att spetsa laget med inför nästa säsong.