Inlägg: 1127944
Sv: A proposito de nada
Partyjack: Brendlpengarna skulla ha använts redan i somras, inte i januari, det är då man får Rosa/Wanvig etc.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
sylf: Jag fattar inte, Brendlpengarna? Eftersom klubbens ekonomi inte är den bästa har väl dom pengarna redan tätat något hål, redo att fyllas?
Sv: A proposito de nada
sylf: Ok. Så nu skiter du helt plötsligt i Rosa?
Vill minnas att du och många andra raljerade över hur Sundlöv kunde missa en sån godbit när ett fattigt sopgäng som Rögle lyckades värva honom?
Vill minnas att du och många andra raljerade över hur Sundlöv kunde missa en sån godbit när ett fattigt sopgäng som Rögle lyckades värva honom?