Inlägg: 1127985
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Som tur är så är det inte webhatets vänner som avgör den saken, även om man gör goda försök via töntiga namninsamlingar o dyl....
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Det komiska är att du är den ända här inne som är nöjd med hur det ser ut i brynäsleden. De flesta har fått sota för sina misstag, alla utom sundlöv. Och nu har han än en gång smutsat ner Brynäs fina klubbmärke med sina illdåd. Känns sjukt att säga det, men för än gångs skull var man på jämtins sida..
Jag är ganska sugen på en namninsamling till, den skulle nog bli ganska lång i dagens läge.
Jag är ganska sugen på en namninsamling till, den skulle nog bli ganska lång i dagens läge.
Sv: A proposito de nada
Huge: Hoppas o ber att sunklöv avgår el får sparken!
Han har suttit där för länge nu.
Han har suttit där för länge nu.