Inlägg: 1128013
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gurra88: "Känns sjukt att säga det, men för än gångs skull var man på jämtins sida.."
Visar bara vad du är för typ av supporter - en som tycker det är OK att Brynäsledare blir nedslagna av idioter typ Jämtin.
Jag tycker Sundlöv gör ett OK jobb med dom förutsättningar han har.
Vad blir din nästa idé? Kasta ägg på spelarna om dom inte vinner SM-Guld?
Det är ju så synd om dig som investerar hela livet i Brynäs IF!
Någon måste ju betala för den plåga du tvingas utstå som Brynässupporter!
Visar bara vad du är för typ av supporter - en som tycker det är OK att Brynäsledare blir nedslagna av idioter typ Jämtin.
Jag tycker Sundlöv gör ett OK jobb med dom förutsättningar han har.
Vad blir din nästa idé? Kasta ägg på spelarna om dom inte vinner SM-Guld?
Det är ju så synd om dig som investerar hela livet i Brynäs IF!
Någon måste ju betala för den plåga du tvingas utstå som Brynässupporter!
Sv: A proposito de nada
Gurra88:
Är med dig min vän, känns jävligt olustigt att vara på Jämtins sida.
Snäälla Huge, börja inte med ord-merkning...
Är med dig min vän, känns jävligt olustigt att vara på Jämtins sida.
Snäälla Huge, börja inte med ord-merkning...
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Det stavas "enda" och inte "ända".
Sen är det väl alltid kul att man kan roa webhatets vänner...
Sen är det väl alltid kul att man kan roa webhatets vänner...
Jag är ganska sugen på en namninsamling till, den skulle nog bli ganska lång i dagens läge.