Inlägg: 1128019
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Horace76c: I det här fallet var lite ordmärkeri ändå på sin plats.
För ända är ju någonting man sitter på.
Eller så betyder det att avsluta något.
Alltså helt skilt ifrån vad enda betyder.
Det var allt från messerschmidtavdelningen.
För ända är ju någonting man sitter på.
Eller så betyder det att avsluta något.
Alltså helt skilt ifrån vad enda betyder.
Det var allt från messerschmidtavdelningen.
Sv: A proposito de nada
Horace76c:
Bagdad-bobby IF förresten... vem myntade det??? Var ju skitroligt:):)
Bagdad-bobby IF förresten... vem myntade det??? Var ju skitroligt:):)
Är med dig min vän, känns jävligt olustigt att vara på Jämtins sida.
Snäälla Huge, börja inte med ord-merkning...