Inlägg: 1129806
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
arnio: Japp,stämmer.
Vi ska ta tillbaks dem stulna poängen. Härligt av grabbarna att ta en stabil seger idag, det var ändå en halvlurig match på förhand.
Vi ska ta tillbaks dem stulna poängen. Härligt av grabbarna att ta en stabil seger idag, det var ändå en halvlurig match på förhand.
Sv: A proposito de nada
arnio: Det är helt klart dags för 3 poäng mot DIF, det har vi samlat ihop till!
Men, slutspelståget går inte även om vi torskar!
Modoiterna är förövrigt i upplösningstillstånd, helt i klass med denna GB efter en förlust i omgång 7.
Allvarligt talat så har de grava målvaktsproblem, kan sluta illa om RBK får häng i nästa omgång.
Men, slutspelståget går inte även om vi torskar!
Modoiterna är förövrigt i upplösningstillstånd, helt i klass med denna GB efter en förlust i omgång 7.
Allvarligt talat så har de grava målvaktsproblem, kan sluta illa om RBK får häng i nästa omgång.
Det som skulle bli 1 poäng till Brynäs och 1 till Djurgårn blev 3 till Djurgårn och 0 till Brynäs.
Rättvisa skall skipas och nu är det dax att ta tre poäng denna gång och låta Djurgårn åka hem med 0 poäng i trunken.
Brynäs mot kval....nej slutspel !!!!!!!!!!