Inlägg: 1129818
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JanT: Jo, gick igenom deras GB med, känner väl igen domedagsstämningen där ifrån våran egen när det varit som tyngst...
Men som sagt, svålar vi dit DIF på lördag....då kommer faen tom jag börja tro på ljuset i tunneln (Även om FBK med 100% sannolikhet skulle välja oss och spela ut oss i 4 raka)
Men som sagt, svålar vi dit DIF på lördag....då kommer faen tom jag börja tro på ljuset i tunneln (Även om FBK med 100% sannolikhet skulle välja oss och spela ut oss i 4 raka)
Men, slutspelståget går inte även om vi torskar!
Modoiterna är förövrigt i upplösningstillstånd, helt i klass med denna GB efter en förlust i omgång 7.
Allvarligt talat så har de grava målvaktsproblem, kan sluta illa om RBK får häng i nästa omgång.