Inlägg: 1134316
Svarskommentarer
Sv: Brynäs J20
rackham: "Nu gör vi det här väldigt enkelt.
Vem är ansvarig för det sportsliga i Brynäs?
Just det. Mormor. Ingen annan.
Det finns inte hur mycket. Han är ansvaret."
Sure....
Så tränaren och spelarna har inget ansvar då?
I den enögdes värld är allt så enkelt, så enkelt.
Och svartvitt....
Vem är ansvarig för det sportsliga i Brynäs?
Just det. Mormor. Ingen annan.
Det finns inte hur mycket. Han är ansvaret."
Sure....
Så tränaren och spelarna har inget ansvar då?
I den enögdes värld är allt så enkelt, så enkelt.
Och svartvitt....
Fåntratt... magistern?
Nu gör vi det här väldigt enkelt.
Vem är ansvarig för det sportsliga i Brynäs?
Just det. Mormor. Ingen annan.
Det finns inte hur mycket. Han är ansvaret.
Genom att vinna tre avgörande matcher (Rögle, DIF, TIK) har vi krånglat oss till slutspel.
Med 55 matcher spelade hängde vår existens på tre sköra trådar.
Det finns ingen marginal i ekonomin och det finns ingen marginal i det sportsliga.
Vi behöver en "magiker" som sportansvarig, en som kan lyfta oss ur skiten, inte en bonnfighter...