Inlägg: 1134337
Svarskommentarer
Sv: Brynäs J20
Huge:
Lasse var inne på det tidigare.
Vi har bytt allt utom sportchef.
Styrelse, klubbdirektör, ledare, spelare...
Det enda som är konstant är sportchef.
Det är unikt.
Lasse var inne på det tidigare.
Vi har bytt allt utom sportchef.
Styrelse, klubbdirektör, ledare, spelare...
Det enda som är konstant är sportchef.
Det är unikt.
Sv: Brynäs J20
Huge:
79 poäng, 7:e plats.
Inte illa pinkat av ett korplag med Sveriges sämsta sportchef och ett gäng inkompetenta lallare i ledningen....
I vilket fall som helst så är jag stolt över lagets säsong och inser att kvartsfinalen kommer bli en svår nöt att knäcka!
Noterar att många ropar efter våra juniorer. Gott så, men är det rimligt att köra med än mer en 4:e line med junisar?
Vi har redan i dagsläget ett av ES yngsta lag, det går inte att fylla på med så värst mycket mer juniorer inför nästa säsong.
Bertilsson/Silfverberg/1-2 nya lär det bli.
79 poäng, 7:e plats.
Inte illa pinkat av ett korplag med Sveriges sämsta sportchef och ett gäng inkompetenta lallare i ledningen....
I vilket fall som helst så är jag stolt över lagets säsong och inser att kvartsfinalen kommer bli en svår nöt att knäcka!
Noterar att många ropar efter våra juniorer. Gott så, men är det rimligt att köra med än mer en 4:e line med junisar?
Vi har redan i dagsläget ett av ES yngsta lag, det går inte att fylla på med så värst mycket mer juniorer inför nästa säsong.
Bertilsson/Silfverberg/1-2 nya lär det bli.
Sv: Brynäs J20
Huge: Visst har tränaren och Spelarna ett ansvar. Absolut,
Men den enda som varit konstant under dessa kvalfyllda år är sportchefen.,
Hur många spelare har avverkats? Hur många tränare?
Men den enda som varit konstant under dessa kvalfyllda år är sportchefen.,
Hur många spelare har avverkats? Hur många tränare?
Vem är ansvarig för det sportsliga i Brynäs?
Just det. Mormor. Ingen annan.
Det finns inte hur mycket. Han är ansvaret."
Sure....
Så tränaren och spelarna har inget ansvar då?
I den enögdes värld är allt så enkelt, så enkelt.
Och svartvitt....