Inlägg: 1137375
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
"Evenemangsinformation
Pga att biljetterna har missbrukats säljer vi biljetter till Familjeläktaren endast i Brynässhopen på Läkerol Arena.
Välkommen dit eller ring på 026-18 20 12."
Biljettmissbruk...?
Nånting nytt.
Snik-Gävles fula tryne...
Pga att biljetterna har missbrukats säljer vi biljetter till Familjeläktaren endast i Brynässhopen på Läkerol Arena.
Välkommen dit eller ring på 026-18 20 12."
Biljettmissbruk...?
Nånting nytt.
Snik-Gävles fula tryne...
Gävle är en mycket större stad än Karlstad
Gävle är känt för bocken
Karlstad är dansband
Ok att Löfbergs är godare än Gevalia i alla fall i mjukt vatten.
Vi har tradition ni har en större
Var stolta för ert lag
Jag minns 1977 när vi hade VM i curling och fick spela finalen i silverladan i GBG fy fa.....
Ni vann i tre raka
Jag minns Lars-Göran Nilsson med den korta klubban sicken spelare
Jag ninns många stunder med Brynäs som storlag kom igen nu da och bjud på motstånd så jävl.. dåliga är ni inte!!!