Inlägg: 1137448
Sv: A proposito de nada
rackham: "Missbruket" har pågått länge. Det har länge varit ett problem att det kommer personer utan barn och sitter där. Många lag har problem med huliganer, Brynäs har problem med föräldrar utan barn.. det är nästan gulligt *skratt*
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
GävleLasse + braddan:
Hur ser man på sig själv om man kliver in utan barn på en familjeläktare.
0 självrespekt?
Hur ser man på sig själv om man kliver in utan barn på en familjeläktare.
0 självrespekt?