Inlägg: 1150933
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Gurra88: "även att jag bra mycket hellre sett kvar Lind än sundström"
Varför?
Jag tycker det finns hur mkt potential som helst i Sundström, han gjorde ju 10-15 riktigt grymma matcher innan han blev skadad i höstas. Tror han kan utvecklas riktigt mycket.
Vore en ordentlig miss att INTE ge Alex ett år till att växa på tycker jag.
Varför?
Jag tycker det finns hur mkt potential som helst i Sundström, han gjorde ju 10-15 riktigt grymma matcher innan han blev skadad i höstas. Tror han kan utvecklas riktigt mycket.
Vore en ordentlig miss att INTE ge Alex ett år till att växa på tycker jag.
Sv: Silly Season 09/10
Eero Somervuori har väl ryktats bort från Färjestad. Gillar honom skarpt.. Aningen liten så skulle passa in väldigt bra i vår Hobbits-trupp.;)
Gällande Lind är jag glad att Sundlöv äntligen tar och rensar lite, även att jag bra mycket hellre sett kvar Lind än sundström, men helst blir jag av med båda.. Om Lind nu äntligen verkar vara över med sina problem så kan sundlöv gjort en riktigt groda. En frisk Lind är ganska många steg bättre än Sundström.