Inlägg: 1150934
Sv: Silly Season 09/10
Eero Somervuori har väl ryktats bort från Färjestad. Gillar honom skarpt.. Aningen liten så skulle passa in väldigt bra i vår Hobbits-trupp.;)
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Gurra88: Jag gillar också Somervuori! Kollade på matchen ikväll mellan FBK och HV71. Han är ju överallt på banan, ett riktigt yrväder i anfallszon som tänker avslut i de flesta lägen. Vi behöver spelare som skjuter på mål, jag har en egen förhoppning om att Sundlöv är och rycker i honom. Jag skulle bli överlycklig om han skrev på för Brynäs.