Inlägg: 1151800
Sv: Silly Season 09/10
Brynäsekke: Det är väl bättre att döpa om han till Beduinen. Det lär han ju ändå få heta om han kommer.
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Beduinen är ju nödvändigtvis inte en center,utan han lirade under sin tid MIK ofta ytterforward,och några ggr med Granis som center.
Men Beduinen i BIF känns som ett långskott.
Men Beduinen i BIF känns som ett långskott.