Inlägg: 1151801
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Hence: Det tycker jag också, men jag är rädd för att centerkvoten är fylld i och med att vi har Hansen och Granström. Sedan ä ju Dixon i stort sett klar och Sundström har fått kontraktsförslag. Han stannar säkert och då har vi 4 centrar. Sundlöv satsar nog på en vass målskytt nu, pengar till både och finns ju inte..
En sak jag funderat på.. Varför dröjer det med besked om Danielsson, han kan väl för tusan inte få förlängt. Då hänger jag mig.
En sak jag funderat på.. Varför dröjer det med besked om Danielsson, han kan väl för tusan inte få förlängt. Då hänger jag mig.