Inlägg: 1151932
Sv: Silly Season 09/10
GävleLasse: Ward ger jag inte ett skit för, eftersom han inte kan nånting om hockey i övrigt. Annorlunda med Laine och Goren..
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Gurra88: "Ward ger jag inte ett skit för, eftersom han inte kan nånting om hockey i övrigt. Annorlunda med Laine och Goren.."
Ett av de mer okunniga uttalanden man hört på länge.
Ward skulle vara en önskespelare i dagens Brynäsförsvar och den defensiva klippa alla vill ha.
Kanske inte nån jättekonstruktiv back men såna har vi så det räcker och blir över.
Ett av de mer okunniga uttalanden man hört på länge.
Ward skulle vara en önskespelare i dagens Brynäsförsvar och den defensiva klippa alla vill ha.
Kanske inte nån jättekonstruktiv back men såna har vi så det räcker och blir över.
Sv: Silly Season 09/10
Gurra88: Nej men nu var det honom man tog upp som exempel. Visst är både Laine och Goren väldigt bra hockeyspelare och skulle säkert med lätthet ta ledande ositioner i Brynäs trupp, absolut. Men knäckfrågan är fortfarande kostnaderna i jämförelse med lönebudget.