Inlägg: 1151933
Sv: Silly Season 09/10
Gurra88: Nej men nu var det honom man tog upp som exempel. Visst är både Laine och Goren väldigt bra hockeyspelare och skulle säkert med lätthet ta ledande ositioner i Brynäs trupp, absolut. Men knäckfrågan är fortfarande kostnaderna i jämförelse med lönebudget.
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
GävleLasse: I förhållande till kostnaderna så är det precis just det de är..Ser hellre en Laine än två små smurfar till t ex..