Inlägg: 1152211
Sv: Silly Season 09/10
arnio: Kan ju börja med att hoppas att han ens får spektid. Ett kontrakt ger ju inga garantier. Det kan gott och väl bli fortsatt spel i J20. Man har säkrat honom ett par år, det är allt.
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
GävleLasse: Ja de finns nog några betongarslen och pensionärer som ska spela vidare och hämnar utvecklingen för de yngre som ex Rödin
Skönt iaf man skickade Lind,bara Hermansson Vas Molin och säkert en handfull till kvar som borde rensas bort.
Skönt iaf man skickade Lind,bara Hermansson Vas Molin och säkert en handfull till kvar som borde rensas bort.