Inlägg: 1152215
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
RavenLord: Balans är ordet.
Jag ser gärna att man vågar satsa på de unga talangerna. Men så länge man inte har en förstalina som man vet producerar så är det svårt att skola in nya killar. Det måste finnas marginaler helt enkelt. Skulle Brynäs släppa in ett mål mer i snitt per match utan att ha förbättrat sin produktion framåt så blir det väldigt jobbigt att undika KS. Och det måste vara prio ett. Spelar man talanger och ger dem en ärlig chans med 8-10 minuter per match så kommer det att ske misstag. Det tillhör processen med att lära sig. Därför måste vi ha spelare som skapar marginal.
Jag ser gärna att man vågar satsa på de unga talangerna. Men så länge man inte har en förstalina som man vet producerar så är det svårt att skola in nya killar. Det måste finnas marginaler helt enkelt. Skulle Brynäs släppa in ett mål mer i snitt per match utan att ha förbättrat sin produktion framåt så blir det väldigt jobbigt att undika KS. Och det måste vara prio ett. Spelar man talanger och ger dem en ärlig chans med 8-10 minuter per match så kommer det att ske misstag. Det tillhör processen med att lära sig. Därför måste vi ha spelare som skapar marginal.
Skönt iaf man skickade Lind,bara Hermansson Vas Molin och säkert en handfull till kvar som borde rensas bort.