Inlägg: 1155346
Sv: A proposito de nada
Ryktas om försäsongsturnering i Läkerol Arena...men det kanske har varit uppe här tidigare...
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
tjugo8: ang ev turnering så nämde Sundlöv inget om det när jag mailade honom om försäsongen för någon vecka sedan.
Sv: A proposito de nada
tjugo8: Det vore ju på tiden att dom inte kör den i närmaste islada utan i La!!