Inlägg: 1155347
Sv: A proposito de nada
tjugo8: Det vore ju på tiden att dom inte kör den i närmaste islada utan i La!!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tråkigt att Gevalia backar ur som huvudsponsor.. Bara att hoppas på att marknadsavdelningen lyckas ersätta de förlorade pengarna.. har inte hänt så mycket mer på Brynäsfronten vad jag förstår, har inte så stor koll. Fick möjlighet till en stunds internet här i värmen i Thailand.