Inlägg: 1155568
Sv: A proposito de nada
Peja: Det drog folk förra året och det lär ju inte bli mindre nu med intressanta nyförvärv. Är väl generalfel att inte ha en tilldragning helt enkelt.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
65selander: Din "kompis"M Karlsson vill tydligen bara spela med timrå ifall han flyttar hem. Vad är det för fel på folk?
Sv: A proposito de nada
FAKTA/Omsättning
Så mycket omsätter lagen i elitserien ...
Färjestad 180
Linköping 150
HV 71 140
Frölunda 130
Modo 120
Brynäs 118
Timrå 93
Luleå 85
Skellefteå 80
Djurgården 70-80
Hur fan kan Brynäs ha så låg spelarbudget?
Så mycket omsätter lagen i elitserien ...
Färjestad 180
Linköping 150
HV 71 140
Frölunda 130
Modo 120
Brynäs 118
Timrå 93
Luleå 85
Skellefteå 80
Djurgården 70-80
Hur fan kan Brynäs ha så låg spelarbudget?