Inlägg: 1174597
Sv: Operation Nordquist!
mattias - 74: Lika bra att vänta till Brynäs webansvarige fått igång sin Commodore 64 och lagt ut det på hemsidan, typ nån gång framåt jul...
Svarskommentarer
Sv: Operation Nordquist!
sylf:
Det var så jag tänkte också eftersom det inte stått nånting på den så trodde man ju inte affären var helt klar förräns möjligen nu då.
Det var så jag tänkte också eftersom det inte stått nånting på den så trodde man ju inte affären var helt klar förräns möjligen nu då.