Inlägg: 1174598
Svarskommentarer
Sv: Operation Nordquist!
mattias - 74: Verkar ju rätt klart med tanke på att Czarnecki på en rak fråga om Nordqvist, INTE svarar - inget är klart än, utan istället säger:
- Han breddar laget, han ger oss spets, han är en väldigt duktig center. Sen känner han så många här, han är redan kompis med halva laget.
Svårt att tolka det som annat än klart.
- Han breddar laget, han ger oss spets, han är en väldigt duktig center. Sen känner han så många här, han är redan kompis med halva laget.
Svårt att tolka det som annat än klart.
Det var så jag tänkte också eftersom det inte stått nånting på den så trodde man ju inte affären var helt klar förräns möjligen nu då.