Inlägg: 1174789
Svarskommentarer
Sv: Operation Nordquist!
GävleLasse:
Det positiva med att vi pratar om juniorer som "tvingas" växa in i ES-kostymen fortare än kvickt är att de får chansen.
Talang är en färskvara.
Nu får talangerna chansen. Med råge.
Bra!
Nu klarar Brynäs att fylla på underifrån.
Kopplat till populistiska Ros (var det väl) så behöver vi nu liksom majoriteten av klubbarna (förutom de fyra stora) klara av att fylla på skattkistan.
Utan skattkista ingen påfyllning till förstafemman.
Där ligger den stora frågan.
Hur fördubbla lönebudgeten på kort sikt?
50 miljoner lägger de fyra stora varje år.
Den gränsen flyttas uppåt.
Alla idéer är bra idéer...
Det positiva med att vi pratar om juniorer som "tvingas" växa in i ES-kostymen fortare än kvickt är att de får chansen.
Talang är en färskvara.
Nu får talangerna chansen. Med råge.
Bra!
Nu klarar Brynäs att fylla på underifrån.
Kopplat till populistiska Ros (var det väl) så behöver vi nu liksom majoriteten av klubbarna (förutom de fyra stora) klara av att fylla på skattkistan.
Utan skattkista ingen påfyllning till förstafemman.
Där ligger den stora frågan.
Hur fördubbla lönebudgeten på kort sikt?
50 miljoner lägger de fyra stora varje år.
Den gränsen flyttas uppåt.
Alla idéer är bra idéer...
Sv: Operation Nordquist!
GävleLasse: Man kan se det på flera sätt. Man skulle även kunna se det som att de som kritiserar försvaret hypar Jonte Carlsson som tusan. Precis som MarcusElving säger är ju Carlsson vs Bertilsson enda skillnaden i jämförelse med fjolårssäsongen, och Bertilsson räknas ju rent allmänt som en betydligt större talang än Carlsson.
Jag tror att den allmänna haussen kring Brynäs unga spelare beror på att man har fått fram flera fantastiska spelare de senaste åren, som Bäckström och Markström.
Jag tror att den allmänna haussen kring Brynäs unga spelare beror på att man har fått fram flera fantastiska spelare de senaste åren, som Bäckström och Markström.
Du har ju som vana att ALLTID haussa unga spelare, jag börjar nästan tro att du har en fetisch precis som Sundlöv har mot sin 82-kull.. för det kan inte vara annat än en fetisch.