Inlägg: 1179033
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: "Mot Skellefteå kräver vi självklart seger - å några mål framåt skulle vara trevligt också!"
Ja, nåt mål framåt lär väl behövas för att vinna :-)
Men skämt åsido så delar jag din förhoppning om några mål framåt...inte endast 1 , typ
Ja, nåt mål framåt lär väl behövas för att vinna :-)
Men skämt åsido så delar jag din förhoppning om några mål framåt...inte endast 1 , typ
Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Håller med.. Och som sagt, i förlängningen känner man hur NC hellre försvarar en pinne än att gå för den andra..
Gör man bara 1 mål på bortaplan - då vinner man inte.
Mot Skellefteå kräver vi självklart seger - å några mål framåt skulle vara trevligt också!