Inlägg: 1179048
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
rackham: Ähh, sånt skit...
Gruppdynamik är överskattat.
Boork borde naturligtvis ha anpassat hela lagets spel och övriga spelare till Gynges nycker och egenskaper.
Så gör man väl när man har en världsstjärna i laget, som leder laget och tar stort ansvar, är ett föredöme på alla sätt och vis.
Typ Gynge...
Gruppdynamik är överskattat.
Boork borde naturligtvis ha anpassat hela lagets spel och övriga spelare till Gynges nycker och egenskaper.
Så gör man väl när man har en världsstjärna i laget, som leder laget och tar stort ansvar, är ett föredöme på alla sätt och vis.
Typ Gynge...
Gruppdynamiken...?