Inlägg: 1179073
Sv: A proposito de nada
Det har varit förvånandsvärt tyst från alla Boorkanhängare efter hans totala sågning av Brynäs inför den här säsongen????
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: "Det har varit förvånandsvärt tyst från alla Boorkanhängare efter hans totala sågning av Brynäs inför den här säsongen????"
Att det varit så tyst beror förmodligen på att Boorks "totala sågning" (din anm) känns som en hyggligt realistisk bedömning.
Placeringsmässigt kunde han lika gärna ha kastat pil om placeringarna 5 - 12, som det känns.
Det är nämligen därnånstans vi kommer att hamna, i kamp med 7 andra lag.
Tycker dock att han är lite snett ute i sin bedömning av vårt anfall resp försvar.
Båda delarna känns starkare jämfört med förra säsongen.
Sen beror mkt på hur övriga lag har förstärkts resp försvagats.
Med ett intakt grundspel i försvaret och ett ngt tillspetsat anfall ser jag ingen anledning att som Boork gör, ranka oss sämre än den placering vi uppnådde förra året.
Att det varit så tyst beror förmodligen på att Boorks "totala sågning" (din anm) känns som en hyggligt realistisk bedömning.
Placeringsmässigt kunde han lika gärna ha kastat pil om placeringarna 5 - 12, som det känns.
Det är nämligen därnånstans vi kommer att hamna, i kamp med 7 andra lag.
Tycker dock att han är lite snett ute i sin bedömning av vårt anfall resp försvar.
Båda delarna känns starkare jämfört med förra säsongen.
Sen beror mkt på hur övriga lag har förstärkts resp försvagats.
Med ett intakt grundspel i försvaret och ett ngt tillspetsat anfall ser jag ingen anledning att som Boork gör, ranka oss sämre än den placering vi uppnådde förra året.
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: Har öht inte hängt med i svängarna när det gäller Boorks uttalanden om diverse lag.
Exakt VAD är det som han sagt om Brynäs, och som kan klassas som"totala sågningar" ??
Exakt VAD är det som han sagt om Brynäs, och som kan klassas som"totala sågningar" ??