Inlägg: 1179130
Sv: A proposito de nada
Bissett19: Yeees! Vi har skapat en ny trend i Elitserien.. Undra om det blir lika mycket negativa skriverier om Modo i fall de tar efter våran underbara finansieringsplan? :D
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kanske är nån som redan kommenterat det här (radera mitt inlägg isf), men det verkar som att några mogna TIK-fans ville slösa sin frukost på Brynäs spelarbuss...
Länkar:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/brynas/article5857749.ab
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockeybladet/sverige/elitserien/brynas/article5857749.ab