Inlägg: 1179220
Sv: A proposito de nada
HF:Va fan, annars e det väl bara att ta en tuschpenna och rita en svart kontur runt siffran på ryggen så är saken löst tills vettiga siffror dyker upp.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
tompap71: Men se för fan till att tuschpennorna betalas av föreningen.
Annars får vi se Expressens krigsrubriker igen:
"Brynäs tigger tuschpennor av fansen"......
Annars får vi se Expressens krigsrubriker igen:
"Brynäs tigger tuschpennor av fansen"......
Sv: A proposito de nada
tompap71: Vem skall betala för filtpennan. Hoppas folk forstätter att sätta in pengar tills 15/10. Räcker nog till filtpenna och en back från Bofors.
Sv: A proposito de nada
tompap71: Japp, vi dryftade den idén. Varje spelare kan få sin egen tuschpenna och rita på sin egna tröja. =)