Inlägg: 1179245
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Ja visst kan det vara så lätt att lagen är så mycket bättre. Även fast detta skulle väl vara ganska osannolikt iom att det "som bekant är världkris och sponsorer inte har samma resurser" som du hade som argument i en annan diskussion för ett tag sedan.
I så fall skulle alltså Brynäs står kvar på eller ha ett sämre lag än när Boork var tränare?
Vad är det för betyg jämtemot Sundlöv och resten av Brynäs ledning...
Hmmm...
I så fall skulle alltså Brynäs står kvar på eller ha ett sämre lag än när Boork var tränare?
Vad är det för betyg jämtemot Sundlöv och resten av Brynäs ledning...
Hmmm...
Sv: A proposito de nada
Huge:
"VI är ett bättre lag iår, jämfört med både fjolårets upplaga och den upplaga han själv tränade."
Det håller jag med om,men de andra lagen är också bättre,så status qou mao....;)
"VI är ett bättre lag iår, jämfört med både fjolårets upplaga och den upplaga han själv tränade."
Det håller jag med om,men de andra lagen är också bättre,så status qou mao....;)
Då spelar det ju ingen roll om VI är ett bättre lag iår, jämfört med både fjolårets upplaga och den upplaga han själv tränade.
Min poäng är dock att han är lite snett ute OM han påstår att årets Brynäsupplaga är sämre än fjolårets.