Inlägg: 1182004
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
OM Brynäs hade det stöd på sina hemmamatcher som DIF har i dagens match... Tänk, wow!
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Anders Berg: Är det inte så Jurgårdsfansen gör då?? Går det illa i fotboll går de på hockey och tvärtom?
Nämen nu blev det 3-2... måste vara jobbigt för alla dysterkvistar det... ;)
Nämen nu blev det 3-2... måste vara jobbigt för alla dysterkvistar det... ;)
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Anders Berg: Vad är ditt bidrag?
Yesss, snittet håller!
Yesss, snittet håller!
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Anders Berg: Bor inte du i Lidingö, inte så långt från hovet kan man tycka... Sitter hellre framför datorn antar jag?