Inlägg: 1182007
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Anders Berg: Bor inte du i Lidingö, inte så långt från hovet kan man tycka... Sitter hellre framför datorn antar jag?
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Totte: Stämmer, vi har 30 års fest här idag, så jag hade inte möjlighet att gå, å vilken jävla tur sen! ;-)
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Totte: De är bra!
Hade jag bott i Gävle har jag vatt på alla matcher jag åxså, nu blir bara ett par 10-15 matcher per säsong
Hade jag bott i Gävle har jag vatt på alla matcher jag åxså, nu blir bara ett par 10-15 matcher per säsong