Inlägg: 1182403
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Partyjack:
Vi har faktiskt INTE vunnit på dem 10 senaste seriematcherna.....ILLA!!
Vi har faktiskt INTE vunnit på dem 10 senaste seriematcherna.....ILLA!!
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Partyjack: På det viset vi "intevunnit" tycker jag inte belackarna har någon poång, mer än möjligen i Skellefteåmatchen då, för den såg inte bra ut. Men annars finns ju intentionerna, grundspelet och kuskapen i laget, viktigare det än att stirra sig blind på resultat. Att målen inte trillat in i den mängd den borde är bara tillfälligt, det kommer.
När det sen dyker upp något litet smaskigt att gnälla och spy galla över så är det plötsligt mycket roligare att skriva.
Samtidigt har vi fortfarande inte vunnit en match i årets ES.. Så helt utan poäng är de ju inte denna gång, även om det ser väldigt mkt bättre än vad dessa gossar vill få det att låta som.