Inlägg: 1182406
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Bissett19: Skön comeback idag... Brynäs fortfarande obesegrade på bortais.. När hände det senast?
Nu tar vi HV a bara farten på tisdag :)
Nu tar vi HV a bara farten på tisdag :)
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Nöjd med en poäng idag...Men hade vi fått 2p så hade jag varit mer än nöjd! Men vi tar HV hemma på tisd ist inför en fullsatt läkerol ask!! =)
Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Bissett19:Jo, men att räkna de sista matcherna förra säsongen är väl att hårddra lite väl mycket. Annan tid, annorlunda lag och annat tänk.
Vi har faktiskt INTE vunnit på dem 10 senaste seriematcherna.....ILLA!!