Inlägg: 1183647
Svarskommentarer
Sv: Laget mot Hv
Horace76c: "Lars Johnsson..VAD I HELVETE håller karln på med??? Jag OGILLA!!"
Ja, han hade kunnat rasera all den jättecred han byggt upp under matchen om lyftningen mitt i gapet på en framstormande motståndare i slutminuterna hade resulterat i en kvittering.
I övrigt gör han ju en kanonmatch.
Ja, han hade kunnat rasera all den jättecred han byggt upp under matchen om lyftningen mitt i gapet på en framstormande motståndare i slutminuterna hade resulterat i en kvittering.
I övrigt gör han ju en kanonmatch.
Härlig laginsats och KUL hockey...Jag gilla!!!
Per Ledins konstanta fall (förstår varför NHL inte funkar för honom) Jag OGILLA!!
Rhödin!!! Våran Tedenby???! Jag Gilla!!
Lars Johnsson..VAD I HELVETE håller karln på med??? Jag OGILLA!!
Kudroch...mannen som ensam i kväll fick mig att göra allt för att se matchen på lördag..inte bara för den där open-icern (ja, mer eller mindre iaf) han satte in utan även för hans offensiva och defensiva kvaliteer ... Jag GILLA!!!!!