Inlägg: 1183640
Svarskommentarer
Sv: Laget mot Hv
Huge:
Härlig laginsats och KUL hockey...Jag gilla!!!
Per Ledins konstanta fall (förstår varför NHL inte funkar för honom) Jag OGILLA!!
Rhödin!!! Våran Tedenby???! Jag Gilla!!
Lars Johnsson..VAD I HELVETE håller karln på med??? Jag OGILLA!!
Kudroch...mannen som ensam i kväll fick mig att göra allt för att se matchen på lördag..inte bara för den där open-icern (ja, mer eller mindre iaf) han satte in utan även för hans offensiva och defensiva kvaliteer ... Jag GILLA!!!!!
Härlig laginsats och KUL hockey...Jag gilla!!!
Per Ledins konstanta fall (förstår varför NHL inte funkar för honom) Jag OGILLA!!
Rhödin!!! Våran Tedenby???! Jag Gilla!!
Lars Johnsson..VAD I HELVETE håller karln på med??? Jag OGILLA!!
Kudroch...mannen som ensam i kväll fick mig att göra allt för att se matchen på lördag..inte bara för den där open-icern (ja, mer eller mindre iaf) han satte in utan även för hans offensiva och defensiva kvaliteer ... Jag GILLA!!!!!
Så du var ute med hunden iaf, din luring?
Annars hade du inte missat Dackells rökare i krysset..
;-)