Inlägg: 1187377
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huss: "Alcen skulle ...."
Inte en chans,han va bara en jävla glidare på isen.
Inte en chans,han va bara en jävla glidare på isen.
Sv: A proposito de nada
Djävla skitmål.
Somervuori checkar på offensiv blå och stjäl pucken men drattar på ändan.
Dom kontrar, slänger in pucken framför Markan och Tolsa nätar på en retur.
Oflyt.
Annars har LHC varit lite hetare och vinner många närkamper.
Risk att det blir ett ställningskrig där tillfälligheter avgör...
Somervuori checkar på offensiv blå och stjäl pucken men drattar på ändan.
Dom kontrar, slänger in pucken framför Markan och Tolsa nätar på en retur.
Oflyt.
Annars har LHC varit lite hetare och vinner många närkamper.
Risk att det blir ett ställningskrig där tillfälligheter avgör...
22 utv min redan efter 8 min spel i Skellefteå, smågrinigt eller?