Inlägg: 1194902
Sv: A proposito de nada
Venom: Lauritzen är underskattad, han visar bra mycket mer än många forwards i Brynäs. Han har spelat bättre än Rödin, Silverberg, Hermansson , Granström och Sandin tycker jag.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
arnio: Det är väl inte konstigt när han i flera matcher haft mest istid.
Sagt det förr och säger det igen; Ge dom som är heta tid!!
Har Lauritzen vart bra dom sista matcherna tycker du?
Sagt det förr och säger det igen; Ge dom som är heta tid!!
Har Lauritzen vart bra dom sista matcherna tycker du?
Sv: A proposito de nada
arnio: Ja, att ge Sandin det kontrakt man gav honom känns lite förhastat. Med facit i hand.
Å Hermansson... Alcén hade nog varit bättre.
Å Hermansson... Alcén hade nog varit bättre.