Inlägg: 1194908
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lindström: "Har Lauritzen vart bra dom sista matcherna tycker du?"
Ja han har varit riktigt bra, en sensation den senaste tiden tycker jag. Sen att det finns spelare som är lovande och kanske har shögre potential är en annan femma men i dagsläget överglänser inte många honom.
Ja han har varit riktigt bra, en sensation den senaste tiden tycker jag. Sen att det finns spelare som är lovande och kanske har shögre potential är en annan femma men i dagsläget överglänser inte många honom.
Sagt det förr och säger det igen; Ge dom som är heta tid!!
Har Lauritzen vart bra dom sista matcherna tycker du?